دوره TTC آیلتس

آلبوم عکس دوره TTC آیلتس

اولین دوره TTC ویژه آیلتس در شعبه تهرانسر با موفقیت به پایان رسید. این دوره به همت مدیران و کارشناسان موسسه کیش تهرانسر آقایان موسوی و گل مزرجی برگزار شد و تدریس آن به عهده دکتر عباس ذولفقاری – از اساتید به نام زبان و عضو هیئت علمی دانشگاه – بود.
شرکت کنندگان این دوره، اساتید منتخب از شعب سراسر کشور بودند و در پایان به آنان گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد. امید است که تلاش های همه همکاران و شرکت کنندگان، منجر به ارتقا سطح علمی در زمینه برگزاری کلاس های آیلتس شود. 

   

اسامی شرکت کنندگان دوره:
خانم ها: غزاله توکلیان، لیلا پورشعبان، زهرا پورشعبان، فاطمه مسیحی، مینو روستاییان، مینو ابراهیمی، الهام خالقی، هدی عسگری، فاطمه فوادیان، فائزه عیدی، مونا جلالت
آقایان: سهیل کیارستمی، مجید منصورنژاد، سامان حسن زاده، حمیدرضا راسخی، نوید کاظمی، علی خلاقی 

    

آلبوم عکس دوره TTC آیلتس:

   

با توجه به تجربه بسیار موفق این دوره، برگزارکنندگان آن آماده همکاری با موسسات زبان تهران و شهرستان در این خصوص می باشند. جهت اطلاع از شرایط و هماهنگی های لازم با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۶۶۴۶ استاد سپهدار گل مزرجی تماس حاصل فرمایید.

اطلاعیه دوره:

به اطلاع میرساند شعبه تهرانسر در راستای ارتقاء دانش مدرسین شعبات و تربیت مدرس برای برگزاری دوره های آیلتس در شعبات و استفاده از این بازار پر ظرفیت با حاشیه سود مناسب اقدام به برگزاری دوره TTC آیلتس نموده است. 

مدرس دوره: آقای دکتر ذولفقاری. باسابقه ۲۵ سال تدریس در کیش و مدرس دانشگاه آزاد. ایشان جز معدود مدرسین این رشته در ایران هستند.

شرایط شرکت در دوره: مدرسینی که در سطوح I و Ui سابقه تدریس دارند. در پایان دوره و پس از موفقیت گواهی مربوط با امضاء مدرس مربوطه اعطا می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.