پیش ثبت نام ترم پاییز

با سلام،
بدین وسیله به اطلاع می رساند شروع ثبت نام ترم پاییز از تاریخ ۱۶ شهریور ۹۵ می باشد.

شروع و پایان ترم آینده:

شنبه و چهارشنبه
۹۵/۰۷/۰۳ الی ۹۵/۰۸/۲۲
(با برگزاری یک جلسه فوق العاده)

یکشنبه و سه شنبه
۹۵/۰۷/۰۴ الی ۹۵/۰۸/۲۳
(با برگزاری یک جلسه فوق العاده)

با تشکر
موسسه زبان کیش تهرانسر


درباره ما

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش می باشد که مسئولیت  اموزش در تمامی ابعاد سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده دارد.   این موسسه در سال ۱۳۶۷ تأسیس و با هدف آموزش علوم و فنون صیادی و دریایی با محوریت تربیت ملوان و دریانورد شروع به کار کرد. سپس با آموزش زبانهای خارجی تغییر مأموریت داد. در حال حاضر این موسسه با بیش از ۷۲  مرکز آموزشی در  ۱۷ استان کشور، ۱۵۰۰ مدرس و بالغ بر ۳۶۰ هزار زبان آموز بزرگترین متولی آموزش زبانهای خارجی در کشور محسوب می شود که آموزش زبان را در کنار، مأموریتهای علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بین المللی در برنامه  کار دارد.   در حال حاضر این موسسه علاوه بر آموزش زبانهای خارجی ، ضمن اخذ مجوز از نهادهای مربوطه ، اقدام به برگزاری دوره های فنی و حرفه ای ، دوره های کوتاه مدت علمی و کاربردی و آموزش ضمن خدمت کارکنان محترم دولت نموده است .

مأموریت ها و چشم انداز

از سال ۱۳۸۷ جهت گیریها، مأموریتها و اهداف کلان موسسه آموزشی علوم و فنون کیش مورد بازنگری و تعریف مجدد قرار گرفت. مهمترین استراتژیها و سیاستهای موسسه که به عنوان سند چشم انداز کلیه فعالیتهای مراکز، شعب و نمایندگیها را تحت پوشش قرار می دهد عبارتند از:

– تدوین منشور اخلاقی به منظور ترسیم فرهنگ سازمانی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

– گسترش فعالیتهای موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در داخل و خارج از کشور

– آموزش مداوم نیروی انسانی به منظور ارتقاء کیفی عملکرد (عمومی ـ تخصصی)

– ایجاد مرکز آموزشهای فنی و حرفه ای پیشرفته و آزاد با قابلیت آموزش و مهارت آموزی در رشته های گوناگون

– ارائه آموزشهای تخصصی، کوتاه مدت و بلندمدت به سازمانها و نهادهای کشور

دفتر فناوری اطلاعات

واحد فناوری اطلاعات با هدف پوشش دهی کلیه مراکز آموزشی موسسه علوم و فنون کیش در سراسر کشور به عنوان یکی از شاخه های مدیریت دانش ایفای نقش می کند.    این فعالیتهابه شکل جمع آوری ، دسته بندی و تحلیل آمار و اطلاعات و ارائه گزارشات بصورت نموداری و طبقه بندی شده و در دسته دیگر به شکل فعالیتهای نرم افزاری و سخت افزاری و نگهداری  ، پشتیبانی و توسعه  شبکه های  اطلاعاتی و ارتباطی می باشد.

حوزه آموزش و پژوهش

این بخش  شریان اصلی آموزش در موسسه علوم و فنون کیش می باشد که به همراه ادارات تابعه خود مسئولیت کمی و کیفی آموزش زبانهای خارجی، آموزشهای رسمی و فنی و حرفه ای، آموزشهای مدرسه ای ازپیش دبستانی تا پیش دانشگاهی ،آموزش عالی،  گسترش پژوهش، برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت ،تالیف،چاپ و انتشار  محتوا و …می باشد.

اداره آموزش زبان های انگلیسی ویژه بزرگسالان

این اداره اولین و قدیمی ترین واحد در موسسه می باشد که در امر آموزش زبان های انگلیسی ویژه بزرگسالان فعالیت می نماید. هدف از ایجاد این اداره، آموزش زبان انگلیسی گروه های سنی بزرگسال   می باشد که  با توجه به سرفصل های تدوین شده زبان آموز می تواند باتوجه به زمینه های اجتماعی و موقعیت های گوناگون، گفتگو کرده و مناسب ترین شکل و راه را جهت برقراری ارتباط  از بین آن ها انتخاب نماید و از عهده فرآیند انتقال معنا به کسانی که با آن ها گفتگو می کنند برآید. دوره های طراحی شده زبان ویژه بزرگسالان شامل ۳۵ ترم بوده که به مدت ۵/۳ سال به طول می انجامد که در انتهای هر دوره آموزشی مدرک ازسوی موسسه علوم و فنون کیش برای زبان آموز صادر می گردد.

اداره آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان

به دنبال استقبال بی نظیر والدین در زمینه آموزش زبان انگلیسی و اشتیاق در ثبت نام کودکان خود، موسسه را برآن داشت تا با استفاده از روش های جدید و کتب معتبر بین المللی و با مجوز از دانشگاه آکسفورد اقدام به برگزاری دوره های ویژه کودکان در مراکز آموزشی خود بکند. همچنین این موسسه برای تحقق اهداف آموزشی خود از کتب آموزشی طراحی شده در موسسه و تربیت و حمایت آموزشی از اساتید مجرب کودکان و ارتباط مستمر با والدین بهره می گیرد. اساتید ویژه کودکان موسسه بعد از طی دوره های تخصصی مختلف و مصاحبه و گذراندن دوره های کارآموزی جذب اداره آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان گشته و مشغول به تدریس در کلاس ها می شوند.

اداره آموزش زبان های غیرانگلیسی

گروه آموزشی زبان های غیرانگلیسی موسسه علوم و فنون کیش شامل زبان های فرانسه، اسپانیایی، آلمانی، ترکی و چینی می باشد و افتخار دارد که با جدیدترین روش ها و خدمات نوین آموزشی در خدمت  علاقه مندان و دانشجویان عزیز باشد. این اداره با برگزاری دوره های عمومی و تخصصی و جذب هیئت علمی و سیاست گذاری در روش تدریس و طراحی و نشر کتب، همگام با پیشرفت روز از ادارات پیشرو و موفق در امر آموزش بوده، باتوجه به فعالیت های ذکرشده اداره آموزش زبان های غیرانگلیسی موسسه یکی از موفق ترین ادارات آموزش زبان غیرانگلیسی در بین موسسات دیگر در سطح کشور بوده و این افتخاری است که موسسه به آن همواره بالیده و می بالد.

 

اداره تربیت مدرس و آموزش ضمن خدمت

از آنجائیکه پشتوانه آموزشی هر موسسه اساتید مجرب و تحصیل کرده آن مجموعه می باشد موسسه با استفاده از مربی های مجرب مرکز تربیت مدرس و آموزش ضمن خدمت، اقدام به برگزاری دوره های تربیت مدرس زبان انگلیسی و غیرانگلیسی ویژه کودکان و بزرگسالان نموده است.   اداره تربیت مدرس مسئولیت طراحی و اجراء دوره های آموزشی ضمن خدمت و بازآموزی اساتید زبان و اساتید فنی و پرسنل مراکز مشغول به کار را به عهده داشته و همه ساله بیش از ۵۰۰ نفر در دوره های آموزشی و بازآموزی این اداره شرکت می نمایند.

اداره علوم و فنون

از آنجائیکه نیاز به آموزش یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه اسلامی می باشد این اداره با مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای دوره های مورد نیاز تخصصی و فنی را در تهران و شهرستان ها برگزار می کند. دوره هایی نظیر کامپیوتر، الکترونیک، حسابداری، خدمات گردشگری و هتلداری بیشترین متقاضیان را در این زمینه داشته و هنرجویان پس از طی آموزش های استاندارد و تخصصی و آزمون گواهینامه بین المللی ازسوی موسسه و سازمان آموزش فنی و حرفه ای را اخذ خواهند نمود.

اداره آموزش دوره های خاص و ویژه

از آن جائیکه آموزش نقش به سزائی در توانمندی کارکنان دولت و ارتقاء مهارت های آن ها داشته و کیفیت ارائه خدمات آنان در تمام زمینه ها افزایش می یابد موسسه علوم و فنون کیش با بهره گیری از اساتید مجرب دانشگاهی و بهره مندی از تجارب آن ها اقدام به برگزاری دوره های خاص و ویژه مخصوص کارکنان محترم دولت با مجوز از سازمان آموزش مدیریت دولتی نموده است. در این راستا بسته های آموزشی خاص کارکنان طراحی و در اختیار کارکنان قرار می گیرد تا علاقه مندان به آموزش به علت کمبود وقت و مشکلات رفت و آمد بتوانند از فرصت ایجاد شده کمال استفاده برده و به فراگیری علوم مختلف بپردازند. لازم به ذکر است که دوره های ارائه شده بنا به نیازهای مشخص و حوزه های فعالیت هر سازمان طراحی و ارائه می گردد.

دفتر نمایندگی ها

واحد نمایندگی ها یکی از ادارات ۶ گانه حوزه آموزش موسسه می باشد که تحت امر مدیریت مراکز آموزشی زبانهای خارجی و در کنار ادارات دیگر مشغول انجام وظیفه می باشد.   مأموریت اصلی این اداره ایجاد هماهنگی میان ادارات و مدیریت های دفتر مرکزی با بیش از ۳۰ نمایندگی فعال و نمایندگی های در شرف تأسیس موسسه  و همچنین وصول، مطالعه و بررسی طرح های توجیهی و ارائه گزارش به کمیته توسعه، پشتیبانی آموزشی و اجرایی نمایندگی های پس از راه اندازی و به طور کلی انجام امور اجرایی و آموزشی مرتبط با نمایندگی ها در دفتر مرکزی می باشد.

روابط عمومی

فعالیت روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در دو بُعد درون سازمانی و برون سازمانی انجام می شود. مأموریت درون سازمانی این واحد با ایفاء نقش مدیریت دانش، ایجاد  شبکه  ارتباطی بین ستاد مرکزی و مراکز آموزشی و همچنین برگزاری همایش ها، گردهمایی ها، جلسات، جشنها، تولید خبرنامه و در نهایت تدارک بسترهای ارتباطی اعضا سازمان با یکدیگر می باشد.   در قالب برون سازمانی از طریق ارتباط با رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاریها و سایتهای اینترنتی به معرفی فعالیتهای موسسه مبادرت ورزیده و با برگزاری کنفرانس های بین المللی و ارتباط با مراکز داخلی و خارجی بستر فعالیتهای گسترده سازمان را فراهم می آورد.   از برجسته ترین فعالیتهای این واحد برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت در جزیره کیش و حضور گسترده در نمایشگاه بین المللی کتاب می باشد.

افتخارات

–  دارای گواهینامه و تندیس بین المللی برترین موسسه آموزشی در ایران از سوی اتحادیه مدیران آمریکا

–  دارای گواهینامه و تندیس بین المللی ISO 10004: 2012

–  دارای گواهینامه و تندیس بین المللی ISO 9001 از نهاد بین المللی GIC انگلستان

–  عضو انجمن TOP TEN کانادا ( شرکتهای برتر از لحاظ کیفیت ارائه خدمات )

–  دارای گواهینامه و تندیس ملی برترین موسسه آموزشی در رضایتمندی مشتریان

–  دارای گواهینامه و تندیس ملی برترین موسسه آموزشی در ارائه خدمات آموزشی

    

موسسه زبان کیش تهرانسر

    

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش
شعبه تهرانسر

واحد خواهران: تهرانسر، بلوار اصلی، خیابان چهاردهم، جنب پاساژ صفوی، پلاک ۴۹
تلفن: ۴۴۵۴۳۴۵۱۴۴۵۴۳۴۵۲

واحد برادران: تهرانسر، بلوار شاهد(نیلوفر شرقی)، نبش خیابان طالبی، پلاک ۱۵۰
تلفن: ۴۴۵۳۹۴۶۰۴۴۵۳۹۴۷۲

 

وبسایت: www.KishTehransar.ir
کانال تلگرام: KishTehransar@
صفحه اینستاگرام: KishTehransar@

وبسایت شخصی سپهدار گل مزرجی: www.golmezerji.ir

تعیین سطح آنلاین | کارنامه آنلاین
نظرسنجی استاد نمونه
آدرس و تلفن سایر شعبات موسسه کیش
دانلود اپلیکیشن آندروید تعیین سطح انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.