با نرم افزار موبایل Memrise، انگلیسی را غیرحضوری بیاموزید!

با سلام خدمت زبان آموزان گرامی موسسه زبان کیش تهرانسر،

در این پست قصد داریم تا اپلیکیشن موبایل Memrise را به شما معرفی کنیم. این اپلیکیشن که هر دو نسخه آندروید و IOS آن موجود است، ویژه یادگیری زبان به صورت غیر حضوری است و می توان گفت که قوی ترین و کامل ترین نرم افزار یادگیری آنلاین زبان است.

پس از ورود و ثبت نام در اپلیکیشن، می توانید بیش از ۲۰۰ زبان زنده دنیا را بیاموزید. برای این منظور ابتدا زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس یکی از دوره های آن زبان را جهت شرکت کردن انتخاب کنید. برای مثال در قسمت زبان انگلیسی، دوره های متنوعی از جمله تافل، مهارت های شنیداری، نوشتاری، گرامر و… وجود دارند که هر کدام از آن ها را می توانید انتخاب کنید.

 

 

لینک دانلود اپلیکیشن موبایل Memrise

 

لینک دانلود مستقیم نسخه آندروید از کافه بازار

لینک دانلود مستقیم نسخه آندروید از گوگل پلی

لینک دانلود مستقیم نسخه ios از اپ استور 

 

 

توضیحات نرم افزار:

 

دوست دارید زبان چینی یاد بگیرید؟ یا اینکه اطلاعاتتان را در زمینه هنر پست مدرن افزایش دهید؟ با نصب ابزار آموزشی Memrise و شرکت در دوره های آموزش مجازی آن، تمامی این موارد را به رایگان بدست خواهید آورد.

Memrise وبسایتی است که در قالب دوره های مجازی، به کاربران خود زبان های جدید و موضوعات دیگری همچون ریاضیات، هنر، ادبیات، تاریخ، جغرافیا و … را می آموزد.کلیه دوره های آموزشی موجود در آن هم توسط اعضای جامعه Memrise طراحی می شوند، بنابراین شما هم می توانید در گسترش آن سهیم باشید.

اپلیکیشن موبایل Memrise نیز رویه وبسایت خود را دنبال کرده است. پس از ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن، نوبت به ثبت نام در دوره آموزشی فرا می رسد. انتخاب در این قسمت با شماست، می توانید در دوره آموزش بیش از دویست زبان (از انگلیسی و فرانسوی گرفته تا سواحیلی و حتی فارسی) شرکت کرده یا وارد قسمت موضوعات دیگر (مثل ادبیات، تاریخ، جغرافیا و …) شوید.
البته هر تعداد دوره ای را که بخواهید می توانید به طور موازی در آنها شرکت کنید. اما روند آموزش در این اپلیکیشن بسیار جالب است. فرض کنید می خواهید زبان آلمانی را فرا بگیرید. اپلیکیشن آموزش آلمانی را با کلمات ساده ای مثل bitte [بیته] (خواهش میکنم) یا ich spreche deutsch [ایچ شپغِیچه دویْچ] (من آلمانی صحبت می کنم) شروع می کند.

Memrise برای یادگیری بهتر شما، از تلفظ کلمات و استفاده از تصاویر در آموزش مدد گرفته و برای تکمیل این فرآیند هم درست مثل مدرسه از شما امتحان می گیرد. بعد از اینکه هر دوره را تمام کردید، بسته به تعداد اشتباهات و سرعت پاسخگویی امتیازی را دریافت خواهید کرد.

هرچقدر امتیاز بیشتری کسب کنید، رتبه تان در جدول رده بندی Memrise هم بالاتر خواهد رفت. بنابراین بر خلاف مراکز آموزشی، فضای رقابتی بانشاطی در این اپلیکیشن پابرجاست. برای اینکه هر چه بیشتر از حضورتان در Memrise لذت ببرید، قادرید دوستانتان را از فیسبوک به محیطش دعوت کنید.

Memrise به صورت رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و یکی از جالب ترین و مفیدترین اپلیکیشن های آموزشی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.